Marketing Online 2017-01-18T10:38:18+00:00

Amb el Marketing online arribarà on sempre havia somiat!

Realitzarem un anàlisi estratègic de la situació i desenvoluparem una solució personalizada d’acord a les necessitats i objectius del client, amb la finalitat de generar tràfic de qualitat i convertir als visitants en clients emprant les tècniques mes efectives.

El que podem fer amb el Marketing online

  • Anàlisi estratègic
  • Definició d’objetius
  • Solució personalitzada
  • Posicionament amb Google AdWords
  • Analítiques web amb Google Analytics
  • Estratègies de marketing online a les xarxes socials
  • Seguiment i control de l’efectivitat orientada a objectius

Google AdWords

El millor gestor de publicitat creat pel gegant d'Internet Google, amb totes les possibilitats imaginables al abast

El millor gestor de publicitat

Impressions a la primera plana

Els anuncis a Internet s'impressionen al navegador del usuari que està interesat amb un producte o servei concret

Sortir a la primera plana de Google

Pagament Per Click (PPC)

Tant sols es paga a Google quan un usuari interessat fa clic al anunci d'Internet i entra a la nostra web

Tant sols es paga per les visites interessades

Pagament per Mil (PPM)

Pela anuncis gràfics es pot realitzar el pagament per cada 1000 impressions

Estar sempre visible a Internet

Xarxa de Búsqueda

Amb la xarxa de búsqueda s'aconsegueix sortir en les primeres posicions de la primera plana dels resultats d'una búsqueda

Sortir a les primeres posicions

Xarxa de Display

La xarxa de display permet oferir el producte o servei a través d'impactar anuncis als usuaris

Impactar als usuaris

Xarxa de Vídeo

Els anuncis s'impressionen a la segona xarxa de búsqueda mes emprada seguida del Google, el YouTube

La segona xarxa mes emprada

Xarxa d'associats

Google disposa de molts serveis, com el Google Maps, als que també s'hi pot introduïr el maketing amb anuncis

Aprofitar tota la xarxa d'Internet

El una campanya completa de marketing online es compon dels següents processos:

  • Investigació de mercat i entorn econòmic
  • Definició del mercat objectiu
  • Definició de l’estratègia de marketing online
  • Execució del marketing online
  • Control y seguiment del pla de marketing online
  • Ajustaments requerits per incrementar la rentabilitat i l’eficiència

Si ho desitja l’informarem quan s’actualitzin els continguts

* Una descripció tècnica i més àmplia del concepte de marketing online es troba en el següent enllaç de la wikipedia.